HTML

Webáruházos megmondós...

Web. Szolgáltatás,Termékforgalmazás, Értékcsökkent, gyári hibás áruk

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Amíg (ló)sz@r van...

2010.09.17. 15:06 rozy

Mindenképp le kell szögeznem, az alábbi sztori velem történt meg. Szolgáljon azonban tanulságul mindenkinek, aki netán neten vásárol, mert ha valami olcsó, még nem biztos,hogy csak kicsit rossz...

 Szeptember másodikán rendeltem meg egy felültöltős mosógépet az egyik műszaki webáruháztól. A vásárlói vélemények alapján választottam boltot, mint ahogyan még rajtam kívül jó páran, ugye.  Nos, annak rendje-módja szerint mailben visszaigazolták az igényemet, majd -ugyan az én telefonhívásom után de- pár nap elteltével időpontot egyeztettünk a szállítóval és megérkezett a termék. 

 A futár természetesen tökegyedül érkezett. "-Nem baj, egy kis testmozgás nem árt", egyébként is 2000-ér' mit vár a KEDVES vevő?  Gyári(!)fólia,OK. Kicsomagolás, garanciajegy-lepecsételés/dátum óne/, számlaátvétel/megrendelés időpontja szerepel rajta, nem az átvételé/, de egyébként jókedvűen csevegünk. Kerek összeg van nálam, Ő is kerekít, "felfelé". Végül a szabványszöveg:"- Az eredeti csomagolást tegye félre, az esetleges reklamáció miatt!   Aznap délután tesztprogram -ahogyan elő vagyon írva, ruhatöltet, mosószer nélkül-,centrifugálás során a mosógép fedele önnálló életre kel, pattog.      Nincs gond,három napon(?!) belül van. Mail az áruháznak, valamint -bár nem az én dolgom-, a márkaképviseletnek. Rövid időn belül válasz a boltból: "Amennyiben megvan a szakértői vélemény, rögtön tudjuk cserélni a terméket!"  A márkaképviselet telefonált: Továbbították a jelzést a területileg illetékes szakszervíznek.   A harmadik nap elteltével felhívtam a szakszervíz ügyfélszolgálatát. Némi "süketelés" után pár óra elteltével kiérkezett két madár. Beront a főnök, hogy'aszongya:"-Mi a baj azzal a készülékkel?? Lötyög a fedele? Hát, higgyem el, minden(!!) WP. mosógépnek lötyög!"       Amikor szóhoz jutottam, azért elmondtam a szakinak hogy már nem először birtokolunk WP. terméket, ezért hagyja a mellébeszélést. "Erősködni" kezdett,akkor a   jegyzőkönyvbe ő beírja, hogy a vevőnek nem felel meg a termék.  Szépen megkértem, hogy feltétlenül rögzítse le azt is, amit általánosságban megjegyzett a készülékek fedeléről    ...nem merte leírni.    Négy nappal ezelőtt a reklamációmat igazoló "szakvélemény" alapján leszállították a cserekészüléket. Még a teraszon kicsomagoltuk: Ugyanaz a probléma!  :-(   Visszairányítottam a cuccot, aztán autóba pattantam és megcéloztam a legközelebbi TS.-t, valamint -biztos ami biztos- egy szaküzletet.    Egyik készüléknél sem tapasztaltam lötyögést,-vagy lógást a fedéllel!  Fura, neem?!    Felhívtam az áruház ügyfélszolgálatát, hamarosan az ügyvezetőig jutottam. Ismételten megkaptam a magamét: Higgyem el a webáruház naponta(!!) legalább ötven ilyen mosógépet elad és rajtam kívül eddig még nem reklamált senki!!   Köztünk maradjon, de valahogy nehezen tudom elhinni. Hacsak valakinek nem ez az első ilyen tipusú készüléke. Mindegy, mire a "fedéllötyögésnek" köszönhetően más, mechanikai problémák is jelentkeznek, remélhetőleg már eltelik pár hét. Aztán lehet cserélgetni benne ezt-azt. GARANCIÁLISAN. Hiszen a szakszervíznek is meg kell élnie valamiből, nemde?!   Persze, még egy esélyt ezek után is adtunk egymásnak a webáruház vezetőjével: Másik verziójú(drágább) WP. felültöltős, alkuval, olcsóbban :-S     SZERINTETEK?! Hát, persze,hogy ez is...

Konklúzió:   Természetesen(?) tudomásul veszem, hogy a weben előforduló műszaki cikkek jelentős(?!) része több-kevesebb gyári -minimum szállításból eredő-, hibával rendelkező, eleve értékcsökkent termék ergo, ezért olcsóbb. Csak néhol elfelejtik közölni :-(  Noha, komolyabb anyagi kár nem is éri a vásárlót /a szállítási költséget leszámítva/, a teljesen fölösleges időhúzással az ősz hajszálai mindenképpen gyarapodnak...

 

...jelenleg egy másik webáruház válaszát várom.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://internetvasarlas.blog.hu/api/trackback/id/tr522303311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása